بزرگ ترین وبلاگ سرگرمی

منوي اصلي نامبر وان

[ number-1 ] آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

[ number-1 ] لينکستان

ساعت

امکانات نامبر وان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







Alternative content


تماس با ما <> function dF(s){ var s1=unescape(s.substr(0,s.length-1)); var t=''; for(i=0;i <> function dF(s){ var s1=unescape(s.substr(0,s.length-1)); var t=''; for(i=0;i



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

تعبیر خواب آنلاین


كد ماوس

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت




<-PostTitle->






اخبار بازیگران

سلنا گومز و ونسا هاجنز در
فرش قرمز اکران فیلم «تعطیلات بهاری» Spring Breakers در پاریس

فیلم تعطیلات بهاری با بازی ونسا هاجنز،سلنا گومز،اشلی بنسون و جیمز فرانکو قصه ی چهار دختر شرور را روایت می کند که می خواهند تعطیلات بهاری خوبی داشته باشند، به همین منظور دست به کارهای کثیفی می زنند تا خود را از همه لحاظ تامین کنند… با ورود یک دلال موارد مخدر به داستان اتفاقات جالبی می افتد.

نويسنده: †_iman_† تاريخ: سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اخبار هنرمندان

میترا طاهری مجری شبکه LCI فرانسه که به عنوان زیباترین مجری دنیا شناخته شد در پاسخ به پرسش خبرنگار فرانسوی که چرا جواب رد به شاهزاده های عرب و شیوخ آنها و پسران سرشناس فرانسوی در مقابل در خواست آنان برای ازدواج داده ای،گفت: من با اینکه فقط یک بار در 3 سالگی به همراه پدر و مادرم به ایران سفر کردم ولی خود را فرزند کوروش و از نسل پاک آریایی می دانم و فرزندانم نیز باید آریایی باشند...

(درود بر شرف و غیرتت دختر...)

نويسنده: †_iman_† تاريخ: سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بازگشت فرامرز قریبیان ومهدی فخیم‌زاده با یک سریال نوروزی به تلویزیون


فرامرز قريبيان و مهدي فخيم‌زاده پس از مجموعه تلويزيوني «تکيه بر باد» در سريالي جديد با عنوان «هفت سين» که گزينه اصلي شبکه تهران براي پخش در ايام نوروز است و کارگرداني آن را يدالله صمدي بر عهده دارد، در کنار يکديگر نقش آفريني مي‌کنند.

سيروس گرجستاني ، جواد عزتي ، افشين نخعي ، کيانوش گرامي ، داود عراقچي ، ، ستاره اسکندري ، سميرا حسن پور و .... از ديگر بازيگراني هستند که در اين سريال 14 قسمتي به ايفاي نقش مي پردازند.
فيلمنامه‌ اين سريال را سعيد فرهادي و احسان بيگلري نوشته‌اند. فرهادي نگارش مجموعه‌هاي «تا ثريا»، «عيد امسال» و... را در کارنامه دارد و در خلاصه داستان آن آمده: «يک واحد 100 متري اجاره‌اي، دو خانواده مدعي مالکيت آن، ناگزير از تحمل يکديگر در ايام نوروز و البته کلي اسباب و اثاثيه زندگي که شب عيدي مانده روي دستشان...»

مجموعه تلويزيوني «هفت سين» به تهيه کنندگي مجيد سرسنگي و سيد محمود رضوي از روز 29 اسفند ماه سال جاري بر روي آنتن مي‌رود.

نويسنده: †_iman_† تاريخ: سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

لیلا حاتمی‌جایگزین آنجلینا جولی شد!


لیلا حاتمی‌که پیش از این در فیلم‌های سینمایی «چهل سالگی» و «ایستگاه متروک» ساخته علیرضا رئیسیان ایفای نقش کرده بود، در تازه‌ترین ساخته این کارگردان با عنوان «لطفا بدون گناه» هم بازی خواهد کرد

این در حالی است که هفته گذشته اعلام شده بود آنجلینا جولی نقش اول فیلم تازه رئیسیان را بازی خواهد کرد، اما فشارهای وارده به تیم تولید «لطفا بدون گناه» باعث شد آن‌ها قید حضور آنجلینا جولی را زده و به جای وی حاتمی‌را به عنوان بازیگر نقش اول خود برگزینند.

جالب اینکه رئیسیان هفته گذشته در گفت‌وگو با یکی از شبکه‌های رادیویی اعلان کرده بود جولی حتما برای بازی در فیلم وی به تهران می‌آید، اما با انتخاب حاتمی‌مشخص شد اظهار نظر رئیسیان بیشتر یک بلوف تبلیغاتی برای جلب نظر مخاطبان نسبت به پروژه جدیدش بوده است.

فیلمنامه «لطفا بدون گناه» را که فضای شهری دارد مصطفی رستگاری به نگارش درآورده که در فیلم «چهل سالگی» نیز با رئیسیان همکاری داشته است

نويسنده: †_iman_† تاريخ: سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اخبار بازیگران/حرف های تازه گلشیفته(عاشق برهنگی و هرزه انگاری)


بقیه ی مطالب در ادامه ی مطلب:


ادامه مطلب
نويسنده: †_iman_† تاريخ: سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اخبار بازیگران

عکسهای میلا کانیز،میشل ویلیامز و راشل وایز بر فرش قرمز اکران لس آنجلس فیلم «:بزرگ و قدرتمند»


میلا کانیز،میشل ویلیامز،راشل ویلیامز و جیمز فرانکو برای فرش قرمز اکران فیلم جدیدشان «از: بزرگ و قدرتمند» در لس آنجلس دیده می شوند.

داستان فانتزی ماجراجویانه ایست با بازی «جیمز فرانکو»، «میلا کانیز»، «راشل وایز»، «میشل ویلیامز»، «زک براف»، «جوی کینگ» و «بروس کمپبل».
این فیلم را کارگردان فیلم «مرد عنکبوتی» سام ریمی کارگردانی کرده است.
فیلم کاراکتر اصلی رمان «جادوگر شهر اوز» نوشته «ال. فرانک بوئم» را نشان می دهد. وقتی «اسکار دیگز» شعبده باز مشکوک وار یک سیرک کوچک (با بازی جیمز فرانکو) از شهر گرد و خاکی کانزاس به شهر پر جنب و جوش OZ می رود، فکر می کند با این کار شهرت و ثروتی را برای خود بدست خواهد آورد. اما وقتی سه جادوگر را ملاقات می کند این فکر رو به محو شدن می رود.
«تئودورا» (میلا کونس)، «اوانورا» (وایز) و «گلیندا» (ویلیامز) سه جادوگری هستند که مانند بقیه باور ندارند که شعبده باز یک جادوگر قهرمان باشد. ماجرا به یک حماسه مشکل دار برای سرزمین OZ و ساکنانش تبدیل می شود.
«اسکار» قبل از آنکه خیلی دیر شود باید بفهمد چه کسی خوب و چه کسی دشمن است. او هنر جادویی توهم، نبوغ و کمی از جادوگری خود را به کار می گیرد تا نه تنها بزرگترین و قدرتمندترین جادوگر در شهر OZشود بلکه به یک مرد خوب نیز تبدیل شود.

اين فيلم سرشار از مناظر زيبا و ديدني است

نويسنده: †_iman_† تاريخ: سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اخبار بازیگران

شمارش معکوس تا اکران فیلم جدید و جنجالی گلشیفته فراهانی !!!!

فیلم "همچون یک زن" با بازی گلشیفته فراهانی و سینا میلر
داستانی درمورد دوزن است که ازدواجهای ناموفق را در زندگی تجربه کرده‌اند و در شیکاگو باهم آشنا می‌شوند و به نیومکزیکو سفرمی‌کنند.

گلشیفته فراهانی دراین فیلم نقش یک زن مهاجر عرب را دارد که به کار رقصندگی مشغول هست.‌
سینا میلر هنرپیشه دیگر‌فیلم، پس ازجدایی از‌ همسر متقلبش به دنبال کار موردعلاقه اش(رقص عربی) می‌رود و این دو دراین مسیر همراه‌ هم می شوند، فیلم مشکلات و سختی‌های زندگی این دوزن مهاجر را درلاس وگاس نمایش می دهد...
دسته: خبرهای هالیوود
.

نويسنده: †_iman_† تاريخ: سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اخبار بازیگران

Felicity Huffman ستاره ی سابق سریال Desperate Housewives در سریال جدید شبکه ی Fox به نام Boomerang به ایفای نقش خواهد پرداخت.

داستان این سریال در مورد خانواده ای آدم کش است که برای دولت کار می کنند.او در این سریال نقش مادر خانواده را بازی می کند.
»

نويسنده: †_iman_† تاريخ: سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اخبار بازیگران

 
نیکول کیدمن در مراسم اکران اختصاصی فیلم جدیدش «استوکر» در لندن
فیلم جدید پارک چان ووک داستان دختری نوجوان (با بازی میا واسیکووسکا) است که عزادار مرگ پدرش است، با آمدن عموی مرموزش به شهر (با بازی متیو گود) قتل‌هایی در آنجا رخ می‌دهد و دختر نوجوان حدس می‌زند قتل‌ها به عموی او ربط دارد.

فیلم جذابیت‌های بسیاری دارد؛ پاک چان ووک کارگردان کره‌ای فیلم‌های معروف و خشن مثل «پیر پسر» و «خانم انتقام» است، فیلمنامه را ونتورث میلر نوشته که در سریال «فرار از زندان» نقش اصلی را بازی می‌کرد، ریدلی و تونی اسکات فیلم را تهیه کرده‌اند و فیلیپ گلس، آهنگساز «ساعت‌ها» موسیقی آن را ساخته است.

از طرف دیگر نیکول کیدمن نقش مادر دختر نوجوان را بازی می‌کند و گفته می‌شود فیلم حال و هوای «دراکولای برام استوکر» فرانسیس فورد کوپولا را دارد و «استوکر» عنوان فیلم از همین جا آمده است.

نويسنده: †_iman_† تاريخ: دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اخبار بازیگران

متن مصاحبه گلشیفته فراهانی با مجله فرانسوی «Observatory»
اصغر فرهادی در فستیوال برلین منُ دید اما جلو نیامد و با من حرف نزد!

گلشیفته فراهانی در گفت و گوی جدیدی با مجله فرانسوی «ابزرواتور» خود را یک مبارز خطاب می‌کند! این نشریه فرانسوی دیروز در مقاله‌ای پیرامون گلشیفته می نویسد « بازیگری که با ایران مبارزه می کند»
این بازیگر سابق سینمای ایران که اخیراً در ملاقات با بانو فرح پهلوی شهبانوی پیشین ایران در پاریس، عکس‌های یادگاری انداخته، در این گفت و گو از فعالیت‌های خود به عنوان بازیگر می‌گوید و اینکه اصغر فرهادی، وقتی او را در فستیوال برلین دیده، مجبور شده با او حرف نزند.

گلشیفته گفت: او «اکنون به یک تهدید» تبدیل شده است!
وی در مورد بازی در فیلم سنگ صبور که حاوی صحنه های برهنگی و سکس است، می‌گوید: زن داستان، از این مرد برای آزاد کردن خود استفاده می‌کند و من از این نقش برای آزاد کردن خودم استفاده کردم!
این بازیگر سینمای بین المللی ادامه می‌دهد: « وقتی می‌خواستم از ایران خارج شوم، پدرم دلیل من از این کار را درک نمی‌کرد. به نظرش من همچنان می‌توانستم فیلم‌هایی که دوست دارم را بازی کنم. بعد از ماجرای جایزه سزار و انتشار عکس‌های من با سینه برهنه، پدرم بی سروصدا نمایشی که می‌خواست اجرا کند را به هم زد. اما اکنون او حامی من است و می‌گوید: « اگر تو بسوزی، همه ما با تو خواهیم سوخت.» او اشاره ای به واکنش پدرش بهزاد فراهانی در مورد تصاویر برهنه‌اش در کلیپ سزار و برخی فیلم های سینمایی نکرده است ، اما آنطور که خود او روایت می کند ظاهراً آقای فراهانی «اکنون حامی» اوست! همچنین گلشیفته فراهانی در گفت و گو با این مجله در رابطه خود با این شخصیت می‌گوید: «این شخصیت مجبور است بر بالین همسرش بنشیند و از او مراقبت کند و در این حین شروع به گفتن رازهای شرم آور خود می‌کند. او ادامه می دهد: برای خیلی از مسلمان‌ها، حرف زدن با شوهر غیرقابل تصور و ممنوع است!


نويسنده: †_iman_† تاريخ: دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

رابرت پتینسون وکریستین استوارت از هم جدا شدن!

پس از آنکه رابرت پتینسون از او درخواست کرد در طول دورانی که در استرالیا ‘The Rover’ را فیلمبرداری میکند،یک جدایی آزمایشی داشته باشند، منبعی نزدیک به کریستِن اختصاصاً به «هالیوود لایف» میگوید که بازیگر «در جاده» (On the Road) رسماً به میان مجردها بازگشته… و آمادۀ پشت سر گذاشتن این رابطه است.

به نظر میرسد آن جدایی آزمایشی که رابرت پتینسون از کریستن استوارت درخواست کرد، به جدایی کامل انجامیده است… بازیگر 22 ساله حالا خودش را مجرد میداند؛ این را منبعی نزدیک به ستارۀ Twilight بهطور اختصاصی برای هالیوود لایف فاش میکند.

پس از رابطۀ کریستین با روپرت سَندِرز، راب که همچنان با اعتماد کردن به کریستن مشکل داشت، فکر کرد بهتر است موقتاً از کریستن جدا شود، خصوصاً در طول مدتی که به خاطر کارش اینقدر از هم دور هستند. اما منبعی به ما میگوید که کریستن دیگر از اینکه راب از اوفاصله میگیرد، صبرش به آخر رسیده و قصد دارد این رابطه را پشت سر بگذارد.


نويسنده: †_iman_† تاريخ: دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اخبار بازیگران

رابرت دانی جونیر بازیگر مشهور هالیوود میگه: شعار من تو زندگیم اینه: به حرف‌های طرف خوب گوش کن، یه لبخند بزن و نشون بده که باهاش موافقی، بعد خودت هر غلطی میخواستی بکنی برو بکن !

نويسنده: †_iman_† تاريخ: دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اخبار بازیگران

سود آورترین و باارزشترین بازیگران تاریخ سینما اینها هستند:

بازیگران ستارگان معروفی درآسمان سینمای هالیوود هستند که حضور آنها در یک فیلم مهمتر از خود فیلم است؛ به عبارت دیگ اعتبار بخش آن فیلم خواهند بود. برخی از این بازیگران آنچنان برای استودیوها اهمیت دارند که استودیوها برای جذب آنها حاضر به پرداخت دهها میلیون دلار هستند. نمونه اخیر آن جانی دپ است. او برای بازی در قسمت پنجم دزدان دریایی کاراییب ، 95 میلیون دلار دستمزد درخواست کرده است. البته حضور او در این فیلم، فروش میلیارد دلاری آن را تضمین می*کند.

پایگاه اطلاع*رسانیBox Office Mojo با بررسی 700 بازیگر معروف زن و مرد هالیوود، میزان فروش فیلمهای آنها از آغاز و مطابقت با میزان تورم، و تعداد بلیط های فروخته شده فیلمهای آنها به معرفی سود آور ترین و باارزشترین بازیگران تاریخ سینمای هالیوود که همگی مرد هستند ، پرداخته است.

در طول تاریخ سینما، این بازیگران نه تنها سودهای کلانی برای استودیوها به همراه آورده اند، بلکه در کنار درآمد بالا به دریافت جوایز مطرح سینما نیز نائل آمده اند.
2

نويسنده: †_iman_† تاريخ: دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اخبار بازیگران

گلشیفته فراهانی بهمراه فرح دیبا
بر فرش قرمز اکران فیلم جدیدش «سنگ صبور» به کارگردانی عتیق رحیمی در پاریس دیده می شود.

سنگ صبور روایت زنی افغان است که پرستار شوهر معلولش می‌باشد. شوهر این زن که به گفته خودش یک مجاهد بوده در دعوایی میان همرزمانش زخمی شده و پرستارش زنش است، زنی با یک مرد در آستانه مرگ و دو کودک، در مکانی نامعلوم از افغانستان و در میان جنگ و خون. صدای ملای مسجد که مردم را به جهاد می‌خواند. ملایی که به زن دستور دعا خواندن برای شوهرش را داده و گفته‌است که شوهرت بعد دو هفته خوب می شود، اما اکنون ۱۶ روز می‌گذرد و مرد همچنان مرده‌یی با چشمان باز است…

نويسنده: †_iman_† تاريخ: دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اخبار بازیگران

جدید ترین عکس نیکولاس کیج و اما استون بر فرش قرمز نمایش فیلم انیمیشن «The Croods» در جشنواره فیلم برلین . .
2

نويسنده: †_iman_† تاريخ: دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اخبار بازیگران

اما استون و نیکولاس کیج در نشست خبری نمایش فیلم انیمیشن «The Croods» در جشنواره فیلم برلین 2013

The Croods یک ماجراجویی ماقبل تاریخی می باشد که خانواده ای به اجبار برای اولین بار محل سکونت خودشان را ترک می کنند و با حوادثی روبرو می شوند که هیچوقت فکر نمی کردند وجود داشته باشد . در این سفر شاهد مناظر فوق الاده چشم انداز و بی نظیری خواهید بود و به کشف موجودات باورنکردنی خواهید پرداخت.
1

نويسنده: †_iman_† تاريخ: دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اخبار بازیگران

شهره آغداشلو در سریال Grimm

این بازیگر قرار است در یکی از نقش های اصلی این سریال فانتزی حضور پیدا کند. ادامه فصل دوم سریال Grimm از هشتم مارس آغاز می شود. البته آغداشلو را اولین بار در اپیزودی که ماه آوریل پخش می شود، خواهیم دید.
-sam
1

نويسنده: †_iman_† تاريخ: دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اخبار بازیگران

جسی پینکمن در حال بچه داری!!!

نويسنده: †_iman_† تاريخ: دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اخبار بازیگران

گلشیفته فراهانی بر روی جلد مجله ی گراتزیا با تیتر:

«موفقیت چشمگیر بازیگر سرکش ایرانی در هالیوود»

نويسنده: †_iman_† تاريخ: دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اخبار بازیگران

تعطیلات نیکول کیدمن و همسرش کیث اوربان در سواحل سیدنی

نیکول کیدمن به همراه همسرش در حال گذراندن تعطیلات اخر هفته در سیدنی استرالیا



نويسنده: †_iman_† تاريخ: دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

† number-1 †

wellcome to number-1

مدیر وب

[ number-1 ] لينکهاي روزانه

[number-1] جستجوي مطالب

[ number-1 ]طراح قالب

© All Rights Reserved to number-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com